all the right moves.

Idag har jag kommit i tid till skolan, softat i skolan, gjort 2 prov, pluggat, åkt hem träffat pappa, åkt hem, lagat mat, gått till julia, grillat och vart ute och sprungit/fysat.
Hos julia var det grill med några från hennes klass och skola. Hon går i franska skolan i stan och atm hade dom några fransmän från viva la france som vad heter det? utlandsstudenter? Så alla i hennes klass har "en var" som bor hos dem i en vecka.
Julias fransman heter Vincent. Väldigt blyga var dom. Men iallafall så grillade vi och softade där, bjöds på skön musik, lite spel, glass och en regnbåge på himlen. Jag skrek typ "ey, the skye! rainbooow!!!!!" dom ba.. yeah.
Hahah! Men det var trevligt. Och jag fick såna jävla skuldkänslor för att ha ätit glass osv, så jag sprang hem. Och när jag kom hem var det bara på med joggingskorna och dressen och ut och ersätta glassen med springning, power walk och fys när jag kom hem. Nu är jag trött och mör i kroppen, känns bra.
Hungrig är jag också, blev mycket snabba kolhydrater hos Jullan som man inte håller sig mätt på alltför länge.
Men inte fan ska jag äta, fan heller, håller mig till frukosten.
Nu ska jag plugga. Detta är det jag har kvar:
Tills imorgon: Natur, kunna lite inför ett fail-läxförhör jag gjorde idag.
Fredag: Inlämning Samhällskunskap, inlämning idrott&hälsa, inlämning naturkunskap, prov i ledarskap.
Nästa måndag: Prov i naturkunskap.
Tja vi pluggar lite då? HÖRSDA!
På väg till Julia, here i am.
Schyst regnbåge va? Sjuka var att de är en liten över också, ser du? haha, "this is what we get in sweden when it rains and is sunny at the same time - rainbow!!!" HAahaa. min humor.<3
Och så här fint var det i gröndalsviken när jag drog ut och sprang. Ibland kan nynäs vara för loveley!
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0