alejandro

någon mer än jag som fastnat för Lady Gaga - Alejandro? Love it!
Hur som helst, igår kom jag hem halv fem typ på natten, fyfan va spring osv de blev igår. Har ont i svanken, ovanför knäna och i knäna och definitift ont i fötterna. BLÄÄ
Men men, vad gör man inte när cashen ska rulla in, right?
Fick även jobb på kommunen igår också, underbart, med lite extra pengar till. Fick den första perioden också, så det är riktigt underbart! Sen snackade jag med en bekant igår på jobbet, han kanske kunde fixa ett bättre sommarjobb med över 100 spänn i timmen(ganska så skönt mot de 50 spänn man får i kommunen...), Så jag hoppas på det! ;)
Nu är klockan halv två och mitt fina lag har precis dragit igång med matchen idag, hoppas de går bra för dom, good luck babies:)
Nu ska jag fan slagga lite till, ikväll kommer de bli skitmycket folk för de ska va nått uppträdande osv grejs.. glid förbi vettja! ja såklart 18års gräns. ;-)
Igår har jag inte berättat om. Försov mig uta helvete och hela vägen till skolan tog mig ca 2 timmar pga signalfel osv, jävla skit SL. jag verkligen hatar SL och tågen. Dom har ju förihelvete ingen koll alls. Hur som helst kom ja till sista lektionen, gjorde ett prov sen slutade jag. Jag och Elu gick till centrum och kolla runt lite chillade, mötte jojo nahla etc. från nynäs och jojo hängde med oss. Sen solade jag, sen drog jag och Jojo och mötte hennes två gamla kompisar vid sibylla typ.
Sen drog vi hem, jag lagade mat, sen drog jag till nicksta med lite folk, spelade volleyboll softade, dom grillade osv. Sen vid halv tio drog jag till jobbet. That was my day yeeesterday ! ;-)
Igår på tåget hem, turkos var klädkoden! haha;)
HAHA och visst fan blev det lite moppe på kvällen också! riktigt kul, kändes som gamla tider, i åttan. Haha fyfan what a times asså, sommarlovet åttan-nian. Tynga times!
Jag hade glömt jeansen hemma, hade bara jeans shorts, så jag och meys lånade carros moppe, hahahahahaHAHAHAHAHA och den där jävla blatten måste ju fan lära sig trafikregler asså:D HAHAHAHAHA. vi höll på att köra in i en bil, höll på att ramla på trottoaren för att hon bara tror att man kan glida upp på trottoaren direkt från sidan utan att liksom komma frammifrån... HAHAHAHA shit asssssåååå de blev många genvägar för att hon missade inflikarna jag sa hon skulle ta. när de va 5 meter ifrån sa jag sväng in här, men nej, då sa jag det försent, hahahha! gulleplutt.
Slagg1 igen..  natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0