Vi möttes mitt i vintern när mitt hjärta var tömt

Jag kan inte sätta ord på det här, men jag ska försöka.

Du är världens finaste. verkligen, helt jävla underbar bäst. Jag älskar dig. Ja på riktigt. Det är helt stört, du.. kom in i mitt liv. gjorde mig lycklig. som man bara kan känna med dig. med dig, simon. bebi. bobo. bobi.. omg, omg omg omg.. vad ska jag göra.

Seriöst. lyssnade på en låt idag. Jag är så jävla efterbliven dum och korkad när jag säger såhär. men jag skulle göra allt för dig. jag skulle ge upp allt, allt i min värld, det låter så dumt, så jävla fuckat äckligt dumt

men vad gör man inte för den.. den man älskar

Du är världens finaste. Jag kan inte sluta tänka på dig, du är i mitt huvud hela itden. jag har inte vart mig själv på sistone och det ber jag om ursäkt för, jag har anledningar men jag kan itne ta dom. inte här. helst aldrig.

men det har ingenting med dig att göra. nej du. du är ju.. simon. min simon belloni. baby? jag älskar dig. åh.

jag skulle fan ge världen för att ha dig här nu, dra mina fingrar genom ditt lockiga bruna hår och kyssa dig. kyssa dig över hela kroppen och bara berätta för dig hur underbar du är. antar att jag är ensam om det. fan simon, jag älskar dig. så jävla mycket. mest av allt förihelvete. jag är kär. kär.kär.kär. Fan för mig. låt mig skjutas brinnas dödas. ohmygod. fitta jävla äckel fan, jag hade en dröm inatt. hur kunde jag veta. varför varför. hela dagen har bestått av min jävla mage som inte kan sluta göra ont, ont psykiskt fysiskt gör den ont. hur kan den känna på sig allt. fan för mig. Be mig dra åt helvete.

 

Stampa på mig gör mig illa be mig dra, gör så jag aldrig mer vill visa mig själv igen. jag vill inte vara någon proud lady. jag är inte det. du gjorde mig till det nyss. det är borta. gone. with the wind. fan för mig. fan fan fan.

 

Jag älskar dig. Mest av allt. måste bara säga att igår på dansgolvet när vi stod nära varandra, rörde oss i takt med musiken.. din blick, ditt leende. ditt allt. så jävla vacker. hur kan du bli så vacker.

men jag kände det när du kom till dennis. jag kände känslan. hur fan kunde jag veta det. och jag bara strök bort den, det löser sig. pratade med en där. fick veta. jag satte mig vid dig i soffan, drog mina händer över din rygg, berättade. jag berättade att jag älskar dig så, så jävla mycket. jag fick samma svar tillbaka. fan vad lycklig jag blev. hela hjärtat bara rusade upp. Hur fan..? nej jag tänker inte. inte nej bara nej.

Imorgon ska jag inte gå till skolan, imorgon ska jag gå ut. hitta ett träd. slå sönder mina händer, få ut mina skrik och mina tårar. så jävla hårt, länge och högt. jag ska skrika så det hörs igenom all betong. ja, för här kommer alla känslorna på en och samma gång.. ja här kommer alla känslorna på en och samma gång


Kommentarer
Postat av: FEBBS

Åh herregud jag saknar ord.

2010-03-09 @ 20:55:09
URL: http://febbs.se
Postat av: Anonym

så jävla fin text, läser den om och om igen

2010-03-28 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0