Your questions my answers

VAD KUL att så många frågade :d lite random frågor här&där, men här är dom!

1. Vilken är din favorit affär?

Finns så många men jag har mina favoriter såklart, h&m, ginatricot och weekday är några riktigt bra affärer!

2. Har du några tips på hur man tar hand om sitt hår och sådär så att det blir långt och fint?
Hmm ja jag kämpar ju varje dag med mitt hår så det måste jag ju ha. FÖR DET FÖRSTA, använd inte plattång! jag har förödande minnen av plattång och gråter nästan när jag tänker på plattång (utan värmeskydd framför allt).
Tvätta inte håret för ofta, 4 gånger i veckan högst. Och använd hårinpackning ganska ofta. Själv har jag en liten "boll" från märket TIGI som jag går runt med i väskan dagligen, som är ungefär som silkesdroppar fast mycket bättre och gör verkligen underverk för håret..

Så ser den ut! "Smoothing stuff for dumb blondes"

3. Vad vill du jobba med i framtiden?
Jag är en sån människa som tröttnar på ställen när jag vart där för länge, så mitt framtida jobb bör innehålla mycket resor och inget kontor med pappersarbete.
Så vad som än händer ska jag inte sitta på en och samma plats mer än fyra månader i streck.
Efter gymnasiumet ska jag ut och resa runt i hela världen, jobba då&då och sen när jag kommer hem, om jag nu gör det och inte väljer att plugga vidare utomlands, så ska jag plugga till något jag funnit som jag vill bli på vägen.

4. Vad är det du har innanför ögonvrån? Det vita/silvriga? Kan inte i lägga upp en bild på det :) ?
Det är bara en helt vanlig vit kajal från IsaDora! Finns i vilken affär som helst. Lägga upp en bild hur menar du? På hur jag målar eller vilken kajal det är? :)


5. Varför tog det slut mellan dig och din kille? :(
Ja du, aldrig lätt att svara på såna här frågor! Speciellt när det inte var en själv som gjorde slut. Men han gjorde slut och han kände väl att det inte funkade direkt som han ville att det skulle funka. Känslor och sånt. Aldrig lätt. Någon dag kommer jag väl förstå, när jag själv är i hans position.


6. Har du någon person som du litar på till 100% och vet att den aldrig skulle sprida vidare någonting du sagt?
Hmm.. Jag vet inte riktigt. Jag har såklart vänner jag pratar med väldigt mycket och just i nuläget känns det faktiskt som den jag pratar mest med, som verkligen förstår mig och inte skulle sprida vidare någonting är Isabelle Wihlborg!

7. Varför valde du att gå i Haninge när du bor i Nynäs? Eftersom att du ofta skriver att du är trött och att du försovit dig.
Jag valde att gå i Haninge för att jag var så sjukt trött på den här småstaden. Trött på samma folk som alltid prata så mycket skitsnack, på alla som trodde att dom var så mycket bättre än alla andra och på gängen som man "skulle" tillhöra för att va "cool".
Jag är trött och försover mig ganska ofta, det har jag alltid vart och alltid gjort tror jag.. men det har mycket med att göra med mina dåliga värden(blodvärde etc.) och att jag sover dåligt, inte äter ordentligt. Jag menar inte att jag äter lite eller så, bara mindre nyttigt. Och t.ex aldrig frukost utan istället kvällsmacka klockan två på natten.

Och jag ångrar inte mitt beslut att gå här (där egentligen haha, för hemmastadd) i Haninge eftersom det har gett mig så jävla mycket. Har fått sjukt mycket nya vänner, nya kontakter och liksom sett att nynäshamn ISN'T THE SHIT. if you get it? Och jag är så sjukt glad över min klass. Ni är bra! Riktigt bra!

8. Vad satsar du på i vår/sommar? (kläder och sånt)
Jaa herregud, vilken svår fråga. Här kommer jag som inte direkt har någon speciell stil haha! Enligt mig iallafall. Men jag kommer nog göra på mycket mönster, mycket färger, MYCKET accessoarer som innehåller både nitar och blommor. Håret kommer jag att ljusa upp för att få en somrigare känsla, och ja.. det är väl det.
Converse till vardag nu när det är lite kallare, ibland höga svarta skinnstövlar och när det blir varmare är det bara fram med gladiator skorna, frans sandaletterna och härligaaa klackar!
Och i sommar kör jag stenhårt på jeans shorts, stora solglasögon och stora lösa tröjor!


9. Varför spelar du i Ösmo och inte i Nynäs?
Har spelat i nynäs så länge jag kommer ihåg men här dom sista åren har jag fått så jävla många skador och knäna har inte pallat ordentligt så jag har fått vara hemma i månader och försökt med rehab. Egentligen skulle jag behöva operera knäna för att fortsätta köra, men jag vill inte ha några ärr! Jag vet det låter dumt men så är det.
Men sen nu på senare tid när jag tränade med nynäs har jag bara inte känt den där speciella lagkänslan jag kände förut 07 08 typ. När vi åkte till gotland, aros, örebro. Det var så jävla roligt och alla hade så jävla kul! Ingen hade något mot någon annan och vi bara vann och vann. Jag saknar det laget vi hade när vi var 92laget. Det var grymt!
Och eftersom jag vet att det laget aldrig mer kommer existera så kände jag att jag behövde något nytt så jag tryade för ösmo och tjejerna där är så sjukt sköna! Träningarna är roliga och jag bara känner att det är så kul med dom!
Nu har jag inte tränat på två veckor pga saker som hänt i livet, men snart börjar jag igen när min sjuka hosta har lagt sig.. då JÄVLAR! :)

10. Ska vi ha samlag? says kalle
Schyst fråga man!

11. Varför är du så snygg?????
Gulligt, nu blev jag glad:D TACK!!! <3 Sånt där som är skönt att höra när man är lite deppmode!

12. Vad hette den där snyggingen i din klass nu igen. han långa, mörka ?
TURE!


13. Har du löshår? och hur lång är du?
Nej jag har inte löshår! :) och jag är 180.5 men alla tror att jag är längre nuförtiden.. ska mäta mig snart:D

14. Vad går du på för gymnasium och vilken linje? :)
Jag går Fredrika Bremer i Haninge, Samhälle - idrott&ledarskap :)


15. Varför är din kompis bella så grym?
För att hon bara äÄÄR DEEEEE! min tvvilling i sättet typ


16. Vad har du för preferenser angående sex?
- vet inte vad preferenser betyder:D


17. Har du nå bra tips på vart man kan köpa en klänning som man kan ha på en gala ? :) alltså om man inte bor i stockholm där alllt finns?
Ja absolut! Äh i stockholm finns inte allt. Eller det gör väl typ det men haha! Testa internet sidor, såsom nelly.se och bubbleroom. Dom har bra klänningar! Om det ska vara långa glam klänningar bör du kanske söka på gala klänningar på google så är jag säker att det kommer upp en sida som säljer såna saker.
Annars tror jag stenhårt på h&m för där finns aaallt! :)

18. Varför blir inte du modell?
Jag vet inte om frågan är så seriös men:p haha. Har gjort en del jobb gått lite visningar osv, och nu funderar jag på att börja ta lite bilder och skicka in till argenturer. Verkar kul, får se om de leder någonstans:)


Ställ fler frågor om ni har några obesvarade:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kan man köpa den där TIGI hårprodukten? :)

2010-03-23 @ 13:51:11
Postat av: Anonym

nejj vad föredrar du för typ av sex? ;);)) heaheahae

obildade människa!

2010-03-23 @ 20:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0