This is how we do it

Har typ fått 3 kommentarer om hur jag sminkar mig lalala... så nu visar jag det. Haha känner mig skit mobbad. HAHA.


1. JA. först då börjar vi med concealer, helst från make up store. Den är matt och gör sig inte synlig under en bra foundation. Den läggs över eventuella synliga SKÖNHETSFEL, under ögonen, på sidorna av näsan och på mitt ärr på kinden.
2.

True match foundation HELT AWESOME foundation guys! Den tar jag bara på fingret och drar ut över hela ansiktet och lite ner på halsen så det inte ser ojämnt ut. Jag som är ganska ljus i hyn har en ganska ljus, dock vet jag inte vilket nr.
3.

Nivea stay real Terra SOLpuder. Också jävligt grym! Gör huden matt och det ser inte så fejk ut. Jag tar den i nästan hela ansiktet, och vid kindbenen drar jag ett ganska "hårt" streck som rouge, fast med mer dramatisk LOOK! förstår ni :D

Och mascarorna jag använder är dessa två..
 &

HÄHÄ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad är det för vit skugga du använder vit ögonen

2010-03-22 @ 03:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0