Take a minute

Jag känner mig helt söndervilad. Jag vill ligga kvar, dö, vakna om två månader. inte känna den här känslan, inte få den där klumpen i halsen som aldrig försvinner. Aldrig, aldrig försvinner.
"cause i want you, and i feel you, crawling under neath my skin"
Jag hade gjort allt, allt i hela världen. Gått på ett minfält, ställt mig framför ett tåg, gått på eld, dragit en ros alla taggar över hela min kropp, gjort allt. Allt, allt för dig.
Kärleken gör en så blind. Jag är så blind, så blind.. finns inga ord för hur blind jag känner mig.
Let me hold you once again
Att inte se det, att bara tro. tro att lyckan var min, jag var högst upp på bergochdal banan, och ett litet fel, ett litet stick, ett enormt slag i magen och ett brustet hjärta senare befinner jag mig längst ner på bergochdalbanan.
I'm going out of my mind
Igår tog jag sömn-oro-ångest tabletter innan jag skulle sova. Låter dumt, jag vet. Men det behövdes, så mycket. Skrev att jag kommer sakna dig innan jag tog dem, fick ett sms av dig där det stod "jag kommer sakna dig också, sovgott anna.<3", när jag tabletterna börjat värka och jag kände inte ett skit. Jag kände ingenting. och nu när tabletten är ute ur systemet kommer allt på en och samma gång.
Halsen tjocknar till, magen blir det där stora svarta hålet och huvudet vill bara dunkas mot väggen. jag vill skrika, skrika! Rakt ut, så hela världen hör mig! Se mig, hör mig, hjälp mig, skjut mig, döda mig, gör mig illa, väck mig när alla känslorna är borta!
Men det är slut, det är dags att slå en knut

Jag vet inte längre. Hur ska jag tro på mig själv? Nej Anna, det här funkar inte. jag är en bra människa förihelvete. jag är jag, Anna. Jag klarar allt jag vill, jag tror på mig själv. Inte nu, men sen.
Åh nej. Du har min bok..
Backstab. Fuck.. min bok. min tunika, min hoodie, min grej för håret, är det något mer. Måste jag åka och hämta det, samtidigt som mitt hjärta faller i bitar på vägen dit? Kan mitt hjärta sluta gå sönder, det känns som när man knackar sakta på ett ägg. Man ser sprickorna först små, lite större och större. Till slut knäcks det sönder. Bara ligger där. Väntar på att någon ska äta upp det. Dock vill jag inte ha mitt hjärta uppätit.. men du, Du kan så gärna få ta tillbaka det. Göra det ditt. Kanske det läker då. Eller kommer jag vara osäker då? Efter allt?
I find it hard to belive
Åh, jag vill ha dig nu. Ljuv gitarr musik blandat med kärleksord. Kärleksförklaringar..
Som jag hade dig då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0