sugar sugar how you get so fly

  • Sommar
  • Vara grymt brun
  • Dansa hela natten
  • Sjunga runt brasa med akustisk
  • Massa snygga jävla killar
  • Stockholms veckan 29 JA.
  • Turkiet med tjejerna
  • Festa hela natten, sola hela dagen
  • Ha cash
  • Costa hörlurarna
  • KLASSFEST
  • Bra betyg
  • Video på mitt rum inte bara i vardagsrummet
  • Ha beachbody så det skriker om det
  • Ha lika långt hår som i sjuan
  • Ännu blondare
  • Tatuering
  • Hål i ögonbrynet
  • Hemmasolarium
  • Flytta
  • Bort med mitt ärr
  • Blekaa tänderna
  • Ha långa naglar

Jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: Vigg

Du är sommaren, Anna! :)

2010-03-31 @ 23:14:52
Postat av: Nicole

måste bara säga, fy faaaaan va du e mysig, helt jävla mysig! så skön blogg, du är säkert en helt underbar person i verkligheten också :) <3

2010-04-01 @ 00:49:55
Postat av: Anna W

Är jag sommaren? låter bra! :)



Haha aw tack:O vad sööt! kraaaaaaam

2010-04-01 @ 22:03:22
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: jullaaan twin

haha men anna du har för höga krav på dig själv, du e redan snyggast i sverige så du behöver inte göra nått för att bli finare

PUSS <3

2010-04-05 @ 10:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0