So what was it you wanted me to?

you can't tell someone, that you'll be there
and then walk away


Alltså. Jag är egentligen bara besviken nu. Jag frågade så många gånger när jag kände den där konstiga känslan i luften, jag frågade och sen sa jag att det var sista gången jag tog upp det. Då hände det. ?
Men det var inte pga det, det var bara fel. ja det var bara fel. Och sen hör jag det här? Jag blir bara så jävla.. alltså seriöst. Besviken.
Play me like a fool.
NEJ alltså NEJ NEJ NEJ. jag tar det inte, det är inte okej.
Sen är du sådär som en oskyldig hund
Klart jag inte tycker du är dum i huvudet. Jag är bara så sjukt irriterad och besviken och ledsen. dels för dom felen jag måste ha eftersom det blev såhär, dels för att du inte ens sa det här. Det som jag fick höra när jag var skittaggad. Nej ush jag vill bara slåss mot väggen om och om igen. Jävla idiot. Fan jävla damp alltså.
Stick. Dra. Jag vill aldrig mer se dig.
VARFÖR känner jag din lukt? Nu, just nu? Varför kan inte den sista saknaden bara gå bort? Saknaden av vad? Någon som inte var med en för de rätta skälen? Utan för att? LOL
Så jävla dumt. Haha ååååh jag känner mig så bortgjord. Fan alltså, fan för det här.
Ja, jag skiter i det. Vad fan är det att ha. Jag trodde så mycket ÅH jag trodde så mycket det är helt sjukt. Hur kunde jag tro allt? Bara tro att det var så underbart jag hade en som var lika kär i mig som jag i han. Lol lol lol.
Pallar inte ens tänka mer på det, jag pallar inte. Nu ska jag fan sova snart och sen ska jag vakna och vara med alla underbara.

Hur kunde jag ge mig hela jävla jag till dig, så jävla lätt.
Fan för mig.
Snacka om att fixa sig ett brustet hjärta och jävligt jobbiga tankar och dåligare självkänsla, på helt egen hand.
Så jävla trött på det här nu.
Jag tycker inte du är dum i huvudet. Bara jävligt besviken.
Och juste.. Jag älskar ju dig.

godnatt

Kommentarer
Postat av: amanda

oohh sånt där e fett jobbigt :(

2010-03-16 @ 23:18:20
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0