skrivet 1,2 år sen

haha..
Jag är en tjej som utstrålar någonting, vad vet jag inte. Någon som vet? Men jag är iallafall väldigt framåt, jag tror att jag har lätt att få människor på bättre humör. Jag skulle beskriva mig själv som en omtänksam tjej. Kanske blir det inte alltid rätt men alla gör misstag. Jag försöker mitt bästa, vill aldrig se någon sårad. Det känns så hemskt att någon man tycker om mår dåligt. Jag har svårt att lita på människor, fast jag känner och vet vilka jag kan lita på. Jag har gått och blivit säker på mig själv. Inte högfärdig, bitchig eller "för mycket luft". Jag tror på mig själv, jag tror att jag kan uträtta saker, jag tror att jag kan göra skillnad. Jag kallar inte mig själv ful, men jag går inte heller och säger att jag är världens snyggaste människa. Jag tycker bara inte dåligt om mig själv. Det kan komma vissa dagar då man inte alltid känner sig på topp, men det är då man har
de där människorna som lyser upp för en. Jag har en bästa vän, hon heter Julia. Vi har känt varandra länge, men de sista månaderna, sen NRJ 08 ungefär har vi gått och blivit såkallade 'bästisar'. Hon har hjälpt mig något enormt, och är enligt mig världens skönaste, snyggaste och bästa brud.
Jag kan deppa ihop ibland. När man förlorar någonting. Litet eller stort, spelar ingen roll. Men huvudsaken är att man tar sig upp igen.
Jag värderar dem jag älskar väldigt högt. Jag skulle kunna ge mitt liv för dem, jag skulle kunna göra vad som helst för att de mår bra. Det kanske låter lite överdrivet, men det är så jag är. Jag är sportig också, jag tycker om alla sorts idrotter. Dock är jag en väldigt dålig förlorare... Det är absolut min största svaghet, att vara en dålig förlorare. Självklart är jag inte den bästa på att kanske hålla mig neutral när någonting som sårar mig, gör mig arg eller irriterad händer. De flesta vet nog det. Men aa.. nu har jag beskrivit mig själv. Tror jag.

ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0