Ordered! ;)

Nu har jag beställt min tandblekning! :D
Beställde den från www.simplesmile.se Och hoppas att den fungerar bra.
Jag tog det starkaste kittet även fast jag aldrig blekt tänderna förut.. hehe men man vill ju ha resultat eller hur!;)

Fick en fråga på det inlägget där jag sa att jag skulle beställa tandblekningen, vad det kostar!
Och på den sidan jag beställde ifrån kostar det bara 395 svenska riksdaler! Bra va..?


Nu börjar snart greys anatomy och det måste man ju kolla på..!
Hörs sen snyggingar!
Puss Annie

För någon vecka sen på tåget


Kommentarer
Postat av: Anonym

shiit vad fint hår du har!!

2010-03-24 @ 19:58:04
Postat av: Matilda

Du har så jäkla fint hår, har du satt upp det på något speciellt sätt på bilden?:)<3

2010-03-25 @ 15:14:38
URL: http://mgustafsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0