New week

Nu är det ju ny vecka och man kanske ska skriva upp lite planer, eller?
Idag skulle jag egentligen fått hem min tandblekning men verkar som den inte kommer idag.. hoppas den kommer imorgon iallafall!
I morse när jag vaknade så hade jag ont i axeln sen bara hoppade den fram och tillbaka och jag tror att den gick ur led på något konstigt sätt.. liksom, weird. Men kanske så drömde jag något konstigt så blev det så. Förut drömde jag att jag bröt tån och när jag vakna var den bruten. HAHA:S störd tjej ja!

VECKA 13:
  • Färga håret, toppa
  • Bleka tänderna
  • Sjukhuset
  • Fixa mer dricka
  • Hemprov i natur
  • Plugga
  • Äta NYTTIGT, och gå ner i vikt!!!
  • Göra klart redovisning om big bang i natur på keynote.
  • ledig fredag= påsklov.
  • RÖJA SOM FAN! :)


Min jävligt goda bakis-pizza igår.
Kebabpizza + pommes + bea + vitlökssås + pepperoni

Underbart. Också sista pizzan på ett tag, så de va ju lika bra att jag åt typ hela. Heeheee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0