lockdown

Det blir automatiskt lättare att andas när solen värmer sig med sina strålar, gör en varm. Man blir glad, vill känna mer, mer mer värme. Vill att snönn ska smälta, känna varm asfalt under snygga sommarskor. Se blommorna komma, leva. Leva,leva.
I'm ok. Det var hemskt dom dagarna som vart. Kanske jag blev så hysterisk att jag inte visste vad jag skulle göra. Jag vet inte, men det är jobbigt.
"i can't keep myself and still keep you to. so i keep it mine, you lose"
See i had to move, no more wasting time.

Det är bra. Nej jag vet inte. Hjärtat är rätt förstört, inte så helt. Mer sprickor. Sprickor läks med tiden, alla sår läker med tiden tydligen, har jag fått lära mig. Jag vet att det är sant, men man vill inte, vill inte ha dom såren som läks med tiden. Man vill att den som gjorde dom ska läka dom igen. Det händer ibland. En på 1000. Jag är inte en på 1000, och har aldrig vart. jag har aldrig haft den där speciella turen med saker, nej jag har fan fått kämpa. kämpa rejält i vissa stunder. Och det har hjälpt mig. För just nu känner jag att, såhär har jag känt en gång förut, och jag fixade det.
har man klarat det en gång, klarar man det en gång till.
Jag klarar precis vad fan jag vill. Men har inte gått över strecket till jättestark än. Skulle du komma nu, här och nu och ångra dig. Jag skulle inte tveka en sekund, jag skulle slita ut mitt trasiga hjärta, ge det till dig och låta dig behålla det. Ja det skulle jag. Och sen fick det gå som det gå. Dumt, jag vet.
Men snart är jag stark, starkare, starkast.. och tills dess är jag så jävla tacksam för alla jävlar som finns här och bara pratar och finns och är världens bästa.

Kommer förmodligen ha lite breakdowns då och då, eller, det vet jag att jag kommer ha. Då skriver jag av mig.
Jag har fått så många fina kommentarer nu också, människor som hoppas att jag ska må bättre snart:), och att mina texter går rakt in i hjärtat. Det är skönt att höra, att dom förstår mina texter och att det inte bara blir bara blurr. Kanske blir något inom att skriva i framtiden! och resa, och äventyra.
Just nu vill jag bara bort härifrån. Så långt som det någonsin går att komma.

hare bra


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill säga tack till dig med! Dina texter fick mig att inspireras till att verkligen skriva ut vad jag själv känner och nu känns det faktiskt lite, lite bättre. Sluta aldrig skriva, för du är jätte bra på det. Hoppas att du också kommer ur det jobbiga snart för det finns ingen som förtjänar att må så dåligt! <3

2010-03-10 @ 17:54:11
URL: http://mgustafsons.blogg.se/
Postat av: berra

du klarar det bobo :))

2010-03-10 @ 20:11:25
Postat av: emma

jag vet precis hur du känner, det hände mig precis samma sak för två veckor sen och det suger verkligen. jag har gråtit, pratat med mina vänner, försökt vara stark. Vissa dagar är bättre än andra,men mitt hjärta är krossat och det krossas lite mer för varje gång jag ser honom. men jag kommer över det, någon gång. och det kommer du också göra. det är bara att kämpa på och försöka glömma fast man inte vill. Men du klarar det !

2010-03-10 @ 20:47:38
Postat av: Anna W

alla är så underbaraaa!!!! Ibland älskar jag tjejer. önskar alla kunde vara såhär, dela med sig, vara underbar, hjälpsam, stark. Och inte kolla ner på folk och snacka skit lala.



Tack bärra.. love u



Emma. Det suger ja, verkligen..

Jag vet exakt vad du pratar om.. det är inte kul, men man klarar det, det gör man alltid! bara att det är jävligt svårt, nu.

tacksam för att du kommentera, lättade mag-oron lite av att inte känna mig ensam i hela världen, lämnad. :/ :)

2010-03-10 @ 21:34:23
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: emma

ja det är inga problem, du är absolut inte ensam. att bli lämnad av den personen som man älskar mest är ett helvete. men man har alltid sina vänner som stöttar än. och jag vet att det tar tid. men jag lovar att du kommer må bättre. låt det ta den tid det tar. man faller tillbaka till saknaden och vill ha tillbaka allt, det gör jag. men man måste helt enkelt vara stark. hoppas du måt bättre snart :)

2010-03-10 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0