JAG FATTA ALLT OCH INGENTING

Men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar,
HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR

Ligger i soffan och halv sover alltså.. sov inte mer än typ 3 timmar inatt. Sov hos en kompis i svartbäcken med 2 andra sköna lirare :) Det var skitkul!
Helt otippat, men hade ingenting att göra och så var han själv hemma och vi fyra kollade film tills typ två sen chillade bara och kolla tv, blev uppskrämd och haha.. , men det var kul:) bättre än att ligga hemma och däcka av TRISTESS

BÖR egentligen plugga jeette mycket matte nu, men jag är så trött, så jag måste fan ta en powernap det är helt sjukt vad jag tröttade till mig nu. Hela kroppen känns sådär varm som den gör under täcket och ögonen åker nästa ner.
Nä powernap folks, skriver sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0