jag bor DÄÄR! eeey

Betydelsefullt!

Det är typ coolt hur lika vi är. Alltså inte på utseendet för nu ba skrev jag det och kollade på bilden så blev det fel utan jag menar i SÄTTET. hehe. Alltså verkligen typ coolt iallafall.
Men hade inte klarat mig utan dig, våra kedjerök-moment, prat, skratt, tårar, fest, frysLITE, skrattaMYCKET, YMCA, damp, arga, glada, sköna, roliga, och alla stunder, hade inte klarat mig utan dig ALLS dom här dagarna.
Är de anna? eller är de bella? VEEM PRATAR häähää. De är också coolt.
OCH JAG BOR DÄR!
nee men vi ses imorgon belu klockan typ tio i åtta utanför ingången till skolan och då är de din tur att bjuda på cigg hähä:D
Du är GRYM.

Godnattus


Kommentarer
Postat av: Belu

SÖTIS! PUSSSSSS!! massa puss! <3

2010-03-16 @ 23:22:09
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0