It burns

Sitter och suger på en mucoagin just nu, jag känner nämnligen världens mest irriterande känsla i halsen. Ja, det bränner sticker och svider. Jag har ONT I HALSEN. Det finns ingen värre känsla. Man vill bara sluta svälja saliv och bara lägga sig ner och sova tills det går bort. Snälla gå bort? känner några svaga dunkningar vid pannan också. Huvudvärk!
Håller damen på att bli förkyld, möjligtvis?
Skriver i tredje person för att jag har så jävla tråkigt.

Vill verkligen ha något gott. Chips typ. Men nej.. jag har ont i halsen, det är svin kallt ute och jag skulle inte ens orkat gå om det inte var svin kallt. Hade det vart kvällssol, grönt ute och att vågorna skulpade mot stenarna neranför slätten och tågspåret hade jag definitift tagit gamla bettan(min cykel som förövrigt är så gammal så det är antikvärde på den, hela 56 år!) och cyklat bort till coop, långt åt helvete. Men så jävla värt att cykla i en skön sommarbris med korta jeansshorts, en lössittande t-shirt och solbrillor. Fy fan vad underbart.
jag är så jävla sjukt trött på vintern. Jag kan nästan säga att jag hatar vintern.
På sommarn kan man få "åh vad skönt det skulle vara med lite snö, sin pojkvän, vara ute och frysa, komma in sätta sig i soffan med en kopp varm oboy och bara mysa"-känslor. JA OK, DET ÄR RÄTT MYSIGT. Men högst typ 3 ggr! Inte trehundraelvamiljarder dagar.
Så snälla, gud, om du ser mig och vill mitt bästa: Gör så solen kommer fram, snö äcklet försvinner och det blir varmt!!!!!!!!!


Gullig bild sen förra fredagen då sportlovet invigdes på pizza hut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0