I'll be your teacher i show you the rolls

IN MY HEAD! jag är så jävla trött just nu, men jag är endå taggad!
Ska göra mitt hår fiiinfint på tisdag och det ska förmodligen bli ljusare! Väldigt vackert, eller hur..? hehe! ;)
Sen bleka tänderna imorgon. Jaaaaaa! Skönt att ha massa vita tänder haha, och blont fint hår. Mm, jag är taggad på det! haha, utseendefixerad?
Haha!

Mitt hemprov just nu går inge bra alls, är så ointresserad att det är sjukt. Och så är jag så trött så ögonen vill bara slå igen hela tiden!
Men men. Jaja, jag skriver mer om jag inte somnar, annars hörs vi imorgon sötisar
puss

Imorgon ska jag också köpa en ny foundation föör min är sååå slut. Jobbigt som fan! Och ett läppglans som gör att läpparna skimrar i rosa. Är så jobbigt att ha läppglans som gör läpparna mörkare för det är så jävla fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0