host host

tjollahopp! Igår var jag och min fina klass sp09e (endel av den iaf) + turism klassen i romme. De va skiiitkul! Hade jätteroligt och åkte masssaaa roliga backar och skrattade mycket. och hostade MYCKET!!!
Idag låter min röst som en gammal gubbes röst helt hes och jobbig, och hostar hela tiden :( men men.
Idag vaknade jag runt trreee.. grymt skönt. Och sen prata jag med haris och vi hade inget att göra så vi tänkte bjuda med massa folk på bio :D men sen blev det bara att ALLA banga.... så vi åkte själva. Vi såg pearcy jackson elr vad den heter. Den var fan bra alltså! :) Vi tog 23.19 tåget hem det betyder att jag kom hem 00.24 :( hhaha!
Skulle dratt te hannie hernvall och hennes egna lägenhet + några som var där. Men ingen pallade möta så jag orkade inte. Marcus mötte på vägen bara för han skulle hem så gick vi samma hemväg. KOm hem för en stund sen, mami öppnade porten sen vare bara in och borsta tänderna, bort med sminket och I SÄNG. skönt som fan. Bara min hosta nu som gör det till ett minus.. menmen vafan, varför klaga!
Typ hostat 15 gånger när jag skrev det här inlägget haha. Mucoagin nästa! Bästa, ni som har ont i halsen, testa dom!
tänkte lägga upp bilder från igår men som sagt är uppladdningsklienten på min macbook nått fel med och man kan inte lägga in bilder man sparat från internet... lol, någon som vet hur man kan fixa det?


Godnatt finisar!

/anniepannie W

Kommentarer
Postat av: Anonym

när du sparar bilder från internet måste det stå "namnet".jpg och inget annat efter punkten, det kan lätt bli så (alltså annan bildfil) när man tar bild från internet :) kan vara det, annars har jag ingen aning hehe..

2010-03-21 @ 13:40:22
Postat av: Anna W

okej tack ska se:)

2010-03-21 @ 14:25:03
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0