Hey!

Helgen kortfattat, kanske lite mer då och då!
I fredags ja.. vad fan gjorde jag. åkte hem, somnade, åt middag nere på lydias med mamma,moster,kusin och kusins tjej. Sen drog jag hem till beenan och där var det väl lite chillkrök slash fest.. de va helt okej!
Kom hem runt två kanske och somnade snabbt, sen så på morgonen drog jag och mamma till stan. Vi shopppade! Hittade inte så mycket som jag velat hitta men endel saker blev det, tror att jag handla för 1500.. jajja.
När jag kom hem chillade jag bara, gick till pappa ett tag, handlade på konsum till mamma och sen snackade jag med pauwie och alicia så vi drog till matiss och janis på fest, det var skitkul!:) Har min dricka hemma hos bella, eller våran:D, så hade ingen dricka.. men jag blev bjuden för fullt av matiss haha! Säger tack:D
Blev iallafall aspackad och det var nog alla andra med. Kvällen var så sjuk. Allt hände fan haha!
blickar, orolig, skön, soft, skratt, glad, ledsen, full, nykter, röka, kramas, dansa, sjunga, lebbar, störningsjouren, galen grannne, shotta tequilatyp, äta grillad kyckling, vita böner, shotta mer, ta fler öl, köra bussen, köra wii, leta efter mobil, galet, åka bil, hansson galen och kör så vi åker runt i hela baksätet, hem till melvin, mer öl, sprit, cigg, massa saker, sova godnatt hej.
Sjuk kväll hursomhelst.. och idag drog jag pauwie och petra till ph och käka pizza fan va gott det var asså. sen drog vi hem till petra, petra klippte johan och sen skulle hon klippa ngn annan så jag fick skjuts hem av kotte och johan. 
Nu ska jag göra mitt jävla hemprov i astronomi i naturvetenskap... hemskt

Imorgon bleka tänderna och på tisdag färga håret JAAA!!!1
Känner att jag ser förjävlig ut nu och har gjort det ett tag. time for change!

I sommras, underbar dag kväll & natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0