Gav sig bara av

Hur kunde han göra så?
Försökte jag förstå.
Hade jag inte gett han allt?
Visst jag klagade ibland
Jag var ju alltid där?
En dag skulle hon förstå

Känner mig bortgjord.. Så jävla lame. Känner mig som världens keffaste människa.
Som bara alltid står där, blir lämnad liksom. Just nu har jag ett tpl moment. Vill bara sjunka under jorden.
OCH JAAA TIDEN LÄKER ALLA SÅR FUCK OFF ALLT.
Jag pallar inte pallar inte pallar inte känna tårarna rinna längs kinden. Varför.
Allt i kroppen blir så jävla jobbigt då. Sluta gråt förfan, förfan förfan sluta gråta.
Nu vill jag dra. IVÄG med mina älskade fina vänner som jag älskar så mycket. Ni är bäst i hela världen.
I'M LOSING CONTROL. this time this time this time.
Jag vill DRA. Jag vill ha vår sommar gotland landsort havet båten alkohol cigg
sjunga gitarrer grilla softa sola ALLT.
INTE RIKTIGT NÖJD MED LIVET EN DAG VILLE HON HA MER.


Frågestunden går jag igenom imorgon
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0