:/

Drömmer nästan alltid sorgliga läskiga drömmar nuförtiden. Det är inte okej, särskilt inte som den jag drömde inatt.
Jag drömde att pappa dog. Det var så stört.
Det var min 18års dag och vi var ute på landsort och firade den, sen när pappa kom hade han med sig en stor champagne flaska, och när alla kommit så skakade han den och champagnen sprutade ut över alla i min släkt.
Vi har ju havsutsikt vid vårat hus, men det var något fel med havet, det var grumligt mörkgrönt och det var massa träd som växte upp ut havet, som i typ filmen anaconda.
Helt plötsligt kommer ett stort skepp in vid våran brygga och så sätter vi oss alla på den, det börjar storma och skeppet vänds upp och ner och när vi kommer upp igen är pappa borta. Jag visste i drömmen hela tiden att det inte bara blivit så utan att någon var skyldig, och då va de våra släktingar från spanien(har inga därifrån men hade tydligen det i drömmen) som anordnat något så att dom typ dödade pappa när vi var under vattnet osv..

Det slutade med att jag satt och kollade ut över havet och grät som fan med mamma på min högra sida och sa "Worst birthday ever.." och hon nickade.


Alltså, går inte att förklara känslan! Mina drömmar känns alltid så verkliga, så verkliga så att jag blir rädd när jag vaknar, att det skulle vara sant! Smsade pappa och fråga vad han gjorde när jag vaknade direkt.
Ush, cp drömmar.

Landsort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0