Bit för bit

tjuuhs. hoppas allt är bra med alla mina läsare som oviously(stavning<3) besöker min blogg hela tiden.
Jag ligger här i min säng, har fan inte haft en sån här jobbig hosta sen fan fett länge sen. Skit ont gör den, och hela tiden ska den hosta. och PÅ det är jag förkyld och har ont i huvudet. vänta.. fuck you? Sjuk-grej, fuck you!
pallante. Ajajajajajaja..
Tänkte skriva en lista på saker jag vill ha och behövar köpa/få just nu.

  • Tandblekning. ja. verkligen. fixas inom KORT.
  • Costa hörlurar. Pallar inte mina jävla sony ericson anymore
  • Fler jeans. Som faktiskt sitter sådär helt ok att man kan tänkas ha en kort t-shirt så tillochmed bakdelen syns. (ja jag kan inte säga det andra ordet, det har hänt mig 3 gånger. och då var belu och petra med.)
  • Mer underkläder. Har rensat lådorna idag(ok, mamma gjorde det) och nu är det bara massa spets saker kvar. Alltså. Inte för att det är dåligt men jag behöver faktiskt fler än typ 25 trosisar. mm. true fact.
  • VÅRKLÄDER. jag menar. haallååååå? Har också rensat alla mina kläder idag så fan 50% är borta och mamma hon är go hon, ska få värdet av alla dom kläderna och handla NYA NYAA NYAA VÅRKLÄDER FÖÖR!!! yäää!
  • Kamera. Life without camera is like football without goals.
  • En ny parfym. Köpte min för typ ett tag sen och den är snart slut, måste ha en till.. Hatar att vara parfym-lös och typ ta någon gammal man har i hyllan. Det är verkligen INTE kul.
  • Typ nya örhängen och sånt, armband, halsband.. har ganska mycket men är så trött på det. Måste ha fler.
  • Vill köpa nya lårhöga stövlar också. Vill inte ha conversen hela tiden. Även om jag inte skulle tröttna på det. Men stövlar passar till annat än vad conversen gör. Mmmja.


    Vet inte riktigt mer. Men kommer på mer sen säkert.pussis



    9:ans skolavslutning. Den dagen var fan en av dom bästa i mitt liv!
    Innehöll verkligen allt. Trött,pigg,ont i fötterna,brun,fin,sång,tårar,skratt,glädje,saknad,jättesuperHYPERfull,dans,kramar,pussar,röj,bråk,
    rök,bad,glass,
    middag,sol,.. alltså. allt.
    Riktigt skön dag säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahahahha, jag diggar när du säger "bakdelen" :D att det alltid har vart kul att du inte kan säga ord xD så sööt anna !! <3

2010-03-21 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0