ÅH

Tack för en underbart bra blogg! Min fråga är, vad gör egentligen silkesdroppar och fungerar det på riktigt? Är det någonting värt att lägga pengarna på? Luktat den gott? Blir håret fettigt? Tacksam för svar :) <3
Aw varsegod :D. Silkesdroppar fungerar skitbra tycker jag, och alla mina vänner som använder det! Det brukar oftast fixa till det "frissiga" och toviga, göra det lent och fint.
Det är absolut värt att lägga pengarna på tycker jag, om man vill ha fint hår:).
Min "boll" med silkes"kräm" från TIGI luktar UNDERBART!!! De flesta silkesdroppar brukar också göra det.
Alltså har man silkesdropparna i luggen är det såklart det kan se lite fettigt ut. Det är mest meningen att man ska ha dropparna i längderna och på topparna av håret.. Så skit i att dra i det uppe på huvudet och så haha! kör på längderna och topparna:)!


Min bästa!

Kommentarer
Postat av: sarah

har den också den är underbar ! (:

2010-03-26 @ 12:56:10
URL: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0