Wish right now

Såg en kille på facebook som uppdaterade sin status, skrev "Förtrollad av dig".
Tänk om en kille gjorde så och kände så för en själv, det skulle vara något hörni!
Förtrollad av mig. Jaa du, lär ju hända någon gång i livet. :)
Men men nu ligger jag i sängen har vart ute med min granne och tagit några bloss, nu ska jag försöka sova. Imorgon börjar jag nämnligen jobba på dagis i tre veckor framöver.. Kriga kriga kriga.
Well well, i get the para para.
Ska väl.. försöka sova nu. Somnade runt åtta och vaknade för 40 minuter sen, så vet inte om det kommer gå så bra att somna!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

dehär e asrandom men SHIT I LÖÖÖÖVE DIN BLOGG!!!!! pusspuss på dig

2010-06-16 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0