what to do about it?

Aja, inställt. What do to. jag och Micaela styrde iallafall nya planer direkt och det GILLAR vi!
Så nu är planerna Göteborg och Danmark istället för hultsfred! Det lär bli nästa helg iallafall!
Så då ska vi ner till Göteborg, gå på liseberg, softa, Sen ska vi ner till Danmark och dricka BÄRS! Det kommer bli ytteeeerst trevligt mina vänner. Och så ska vi bara skrapa ihop ett gäng festglada människor som ska hänga med oss på resan!;-) Sugen? Hör av dig! :)
Nu ska jag ta min jävla antibiotika och smörja in ansiktet, sen ska jag lägga mig i sängen.
Imorgon blir det storstaden med mamma på dagen med en massa shopping, och efter det ska jag på bio..
Pussen!
En cool hatt ska även inhandlas imorgon, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0