Perfekt mirror

Hey bloggläsare! Är ingen vidare bloggare på sommaren. Haha undra hur många man känner som har skrivit exakt dom orden de sista veckorna. Nåja, lite bloggande blir det. Så som nu.
I helgen har jag bara chillat håårt på livet. I fredags orkade jag inte jobba, hade ont i halsen och var så jävla trött bara. Drog ut mötte Jojo, snackade om midsommar. Verkar bli en jävligt chill midsommar ska ni veta! Kan berätta mer om den sen.
Men på kvällen drog jag och Josefine hem till Sebban i ösmo. Det var lite partheeey. Drack tre öl tror jag, sen shottade jag två från abcinten.. Haha då slog det till.
Men det var rätt tidigt, sen när min alkoholpåverkning la sig runt halv elva, drog jag. Skulle börja jobba 23.
Hade skit kul på jobbet också! Dom jag jobbar med är roliga. Sen kom jag hem runt halv fyra och somnade.
På lördagen blev det pizza med Sebban och Martin på pizzahouse här i Nynäs. Fyfan godaste pizzorna asså. Tog en kebab pizza med pommes bea och vitlökssås på haha. Gött!
Sen åkte vi hem till mig och hämtade badkläder osv, sen åkte vi till Ösmo och badade med lite folk. Första doppet AVKLARAT! kickass skönt. Sen drog vi hem till Sebban och Bella och grillade, det var sjukt soft! innan det drog vi och handlade på ica allt vi skulle ha. Så vi softade helt enkelt järnet den dagen, bara satt ute och njöt i solen och grillade, rökte, drack och chillade på livet. Kollade lite fotboll gjorde vi också.
Sen på kvällen kollade vi på Ace Ventura och ja.. HAHA chillade på livet. Soft as hell. Sen däckade jag i Sebbans soffa precis när dom ville gå ut och möta två brudar. Men då däckade jag haha, så dom drog ut och kom hem runt fyra. Eller iaf sebban. Martin hade tydligen kommit in klockan två och pratat med mig och skit men jag kommer inte ihåg det alls. Helt sjukt, haha! Sov skönt som fan i soffan och sen vaknade jag klockan elva typ. Då åt vi frukost där hemma, sen drog vi och badade med folket. Skön jag är som ba hoppade i först av alla killar. PUSSYS! haha.
Sen.. körde Martin oss till typ hans hus, lämnade bilen. Sen drog vi till bergskiosken i ösmo och killarna köpte cola typ. Sen drog vi ner till viksängen och körde lite fotboll. haha det var chill som fan, två ungar joinade också och fick lida pin i målet haha. Sen drog jag bella och sebban hem till dom, åt middag, sen kom martin och hult. Då drog jag och killarna ner till nynäs och åt glass i hamnen. Chillade helt enkelt! Sen drog jag hem, vad var klockan? 18 kanske. Nu har jag badat badkar och softat, somnade där i haha. Nu chillar jag bara vid datorn och nu kommer det massa bilder:) HEJDÅ.
Innan första doppet!
Efter första!
Jocke Sebban och jag haha :)
Martin och Sebban! GLider lite!
Grillning! + pommes på det där. Äej fyfan va gott de va.

Kommentarer
Postat av: Sebban

Haha deckarn!

2010-06-23 @ 00:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0