Nä kom igen nu va fan

Dags attt trappa ner på allt onyttigt, all onödig mat, allt godis och börja äta nyttigt.
Fan serri? Vad är det med mig, baaa skiter i alla löften jag ger mig själv. Skit lame tjej.
Nej, dags att styra upp skiten! Ska fan ha fin mage på gotland! Haha. no more candy, no more pizza, hamburger or ice cream.
Can i do it? lalalalaa. Don't know!
Ligger förövrigt i sängen, med en massa plopp-papper runt mig, i hela sängen. Det var när jag tog den sista ploppen ur påsen som jag kände "vad fan gör jag?" Det är sommmar och man ska inte utmana ödet och göra kroppen fetare! HAHA, så näej. no more candy bitches. Ska sätta en röd liten rosett på långfingret och pekfingret så jag inte kan äta godis. Eller alltså, påminna mig själv om att inte äta det.
Och min allergiska reaktion, av you know the kiwi? Är nästan borta. Så jävla torrt och jobbigt i ansiktet nu, går och dödar mig själv med massa jävla hudkräm hela tiden.
Om det inte är borta inom fyra dagar blir jag F Ö R B A N N A D.
Och ännu förövrigare - så ligger jag och hostar som en idiot. Eller, gjorde det för 10 min sen iaf. Sen kom mamma hem med hostmedicin;ppPPPp. haha, otroligt skönt! Slipper hosta. Shit vilken bra grej asså.
Nu ska jag väl typ. Eh? jag vet inte. Satsa på att bli frisk, få bort utslagen, bli smalare och typ.. fixa biljetten till hultsfred. Så.. Vi hörs då vänner!
Fan vilket bra humör jag är på trots att jag är sjuk, har en allergisk reaktion och är tjock! :)
PUssss
Picture from midsummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0