kötta plugget..

Sitter och pluggar framför stora datorn i hallen. Shit alltså. Nu har jag bara två ynka saker kvar. Två saker! Åh herregud, freedom.
Har ett prov i natur imorgon, "vattnets väg" från mälaren till våra hus, ut i våra avlopp osv."
Sen har jag en kompletterande matte prov eftersom jag fick IG i matte nationella.. Helvete alltså.
Men fick 12 poäng. 20 var godkänt. Det sjuka var att det var 10 VG poäng och 2 G poäng. Hur lyckades jag få 10 VG och bara 2 G? Det är så skumt.
Men ja, det är vad jag har imorgon. Eventuellt ett litet läxförhör på FN, globalisering osv i Samhälle A.. Hoppas på det, så jag skrapar ihop lite extra points.

Nu pluggar jag på vattnets väg herregud. Kom in för 20 min sen, var ute med Julia och Kajsa, vi satt vid bowlinghallen och pratade osv. Cosy, vi ska ju åka till  Gotland v29. Klartt och bokat sen i februari, det är tungt!
Och har kommit på mig själv med att så tidigt som mellan den 7-10 juli kommer jag ha fucking 15 000 på mitt konto.
Fyfan vad kickass! Kommer känna mig som världens rikaste människa(se det från min synvinkel, haha). Fjuttiga studiebidraget ADJÖSS för sommaren. Sååå härligt!

HAHA, Mofeta och Jerre - Flyttfågel spelas i bakrunden. Tunga playahead, saknar! ;-)

Bilder från igår. Bildbomb på mig, sen dom sista är det jag och Josefine på första, jag och Julia på andra.
Fina vänner!
Pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0