I don't wanna work today! NO STRESS?

Jag känner mig helt uppe i varv för att bara gå och lägga mig. Jag känner mig för stressad för att jobba imorgon. Imorgon ska jag boka biljetter till hultsfred med Micaela. Vi kommer ha så jävla kul där!
Och innan vi ska boka dom ska jag jobba. Jag orkar inte jobba, nej det gör jag inte. För att?
-Jag vill ligga vid en strand och bli brun.
Jag har blivit helt brun-galen. Jag måste måste måste bli brun typ, det är helt stört. Jag skulle kunna stanna hemma imorgon bara för att ligga ute och pressa. Hur störd är man då. Shit.
Och sen känns det som nu ska jag jobba denna vecka, sen ska jag jobba med bedaröbaren på nynäsdagarna från torsdag-söndag. Sen har jag slut på veckojobb(förutom rökeriet då jag kommer jobba lite då&då bara) och då,
Den 6 juli ska jag åka till hultsfred
7,8,9,10 juli är jag på hultsfredfestivalen och lever liver och festar, lyssnar på musik, har galet kul.
Den 10 juli åker jag hem igen.
10-17 juli är jag HELT ledig från allting
Den 17e juli åker jag, Julia, Nicole, Kajsa, Amanda m.m till Stockholmsveckan på gotland!
Den 24 juli åker dom andra hem.
Då stannar jag hos min syster m.familj på gotland tills den 28-29 juli
Några dagar senare är det augusti.
EGENTLIGEN ska jag gå sommarskola som börjar 9 augusti. Ska jag göra det?
JAG ORKAR INTE JAG VILL INTE SOMMARSKOLA DÖ TA DIG I ARSLET JAG HATAR DIG SOMMARSKOLA FITT MATTEMATIK JAG VILL INTE PLUGGA MATTE PÅ SOMMARLOVET helvete jävla äckel FAN. fan också.
Funderar på att ta en sista minuten dom veckorna istället, fyfan för matte. Jag hatar matte.
Kan tenta upp i tvåan & trean. Hur tycker DU att jag ska göra? seriöst..
Såhär känner jag mig nu!...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det sant att kajsa hade sex med johan och fick herpes ?

2010-06-29 @ 09:33:00
Postat av: Anna w

Nej det stämmer inte. Vilket jävla skitsnack det är här alltså!

2010-06-29 @ 19:09:47
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0