EEEEEEEEY

tjaaaaa LÄGET DÅ? med mig är det faktiskt skitbra! - en sak.
Jag har fått en A l l e r g i s k  r e a k t i o n.
Vem pallar sånt? VEM PALLAR SÅNT? vem vare som fucking PALLADE SÅNT?
ÅÅÅh. jag orkar verkligen inte ha en allergisk reaktion. Då undrar ju ni vad det är ifrån. Jaa ni gubbah det är inte något mindre än frukten kiwi. Jag hatar kiwi mest av allt. Dö kiwi dö. Jag har alltså typ prickar på hakan. Över läpparna under näsan.
Och nu har jag fått en salva som heter bepanthen från mitt jobb, dagiset. Och vet ni vad dom använder det till? ATT SMÖRJA IN BARNENS RUMPOR när dom har bytt blöja.
Men.. det funkar faktiskt. Ha ha ha ha. Den är nice. Ser ut som jag sprungit i tre timmar hela tiden bara och är jätte svettig. Men liksom.. for the record så är det BEPHANTHEN. Så om ni ser mig, tänk bepanthen.
Nej hörrni, det här håller ju inte asså. Tur att man jobbar på dagis och inte på restaurang när man får såna här anfall! Det hade ju vart katt-astrof. hahaha.
Gillar mitt jobb faktiskt. Har en skön sommarjobbare med mig + massa sköna fröknar. Och ganska många söta barn. Och sen finns de ju dom barnen som trotsar, slåss och dreglar hela liten. Men dom måste ju finnas dom med.
Igår var jag ute på sjön. Koommer bilder snart! Hörs då puddingar, pussen
eller några från mobben som jag skicka över med bluetooth nu.
Paulina Alicia och jag i fören, blååsigt! På vägen hem.
Marcus, Melvin & Benny, kallt det ser ut haha! På vägen hem.
Cosy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0