bokart och klartT

Hej alla superglada! JAG ÄR GLAD! jag och Micaela har precis bokat våra biljetter och våran resa till hultsfredfestivalen!
Hur tungt?! Vi ska alltså åka den 6e juli klockan 11.00 från Stockholms city terminal med festivalbussen! Vi kommer fram 14.15 och sen köööör vi på tills den 10onde juli då vi åker hem med samma festival buss kl 10 på morgonen.
Är helt hype alltså, helt sjukt vad taggad jag är! Vi åker ju förihelvete om en vecka! Så jävla nice.
Nu gäller det bara att tänka ihop packningen, allt man ska ha med sig. Hur mycket dricka man ska ha. Tält, campstolar, pengar..kamera..mobil..laddare..kläder..SKOR? BIKINI? HAHA shit det här kommer bli svårt.
Fan ska man ha för väska liksom? Tur att det finns värdeskåp där man kan lägga in allt med värde för 10 spänn.
Det satsar vi på. SHIT I'M HYYPE!

Någon som vart på festival förut som har några tips? :D

Jag och Micaaaeeellaaaaaa

Kommentarer
Postat av: hannie

ta med oömma kläder!!!! och inte för mycket kläder heller haha. annar äre bara att kööööra!

2010-06-28 @ 23:52:43
URL: http://hani.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0