Arvika festivalen!

Heyeyey läget? Med mig är det lite bättre än tidigare inlägget haha.
Mamma drog ju till stan, hon kom hem med ett par röda låga converse till mig, ett par cykelbyxor med spets och två snygga linnen! :D
Det kändes rätt bra! Men jag funderar på att åka in och byta ett av linnena imorgon, trots att jag ser FÖRJÄVLIG ut och är sjuk.. Får se. Men de nice!
Hur som helst. Jag fick precis mail från Hultsfredfestivalen! Dom har gjort någon deal med Arvikafestivalen och då är det så att, vi som har bokat biljetter och resan till Hultsfred behöver bara boka om resan och sen bara betala 500 kronor för inträdesbiljetten och campingen på Arvika!
Hur bra låter inte det? Så jag och Micaela funderar på att åka dit istället! :D
Festivalen är dock 15-17. Och natten mellan 17-18, eller.. ja då det 18 Juli åker jag och några brudar till gotland 05.00 på morgonen.
Funderar starkt på att ha all packning klar och bara komma hem från Arvika, sova lite och sen dra till Gotland direkt efter. Hur bra låteer inte det här?!
:D
Happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0