paper planes

Imorgon ska jag och mamma ut till nåttarö och softa där hela dagen! Kommer nog bli soft. Hoppas det är kicking ass väder också. Då ska jag ha med min badmadrass hahahahaaaa :D SOFT!
Sen på fredag ska jag festa för första gången sen midsommar. ÅÅH vad kul! Ska till handen och vara med mina bebisar! Jaaa wiho.
Sen på lördag börjar jag jobba igen.. kl 15 på rökeriet. Till 22!
Sen är det så lördag, söndag, måndag, tisdag, torsdag & fredag. Och natten mellan nästa lördag och söndag åker vi till f u c k i n g GOTLAND!
Då blir det.
PLAY AALL DAAAY, DRIINK AAALL NIGHT - I'M AT GOTLAND BITCH!
Ska stanna några dagar hos syster på Gotland efter. Kommer bli mysigt. Sen lär jag komma hem den 28onde typ.
Sen äre bara att köra köra köra!!!!!!!
Ska ta vara på resten av tiden nu. Eftersom jag bara börjar jobba kl 15 dessa dagar på rökeriet kan jag ju softa efter 22 hela natten och sen på morgonen :D LIKE IT!
This gonna be some crazy shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0