Jag vill dö

Var precis hos doktorn igen eftersom utslagen i ansiktet blivit värre.. de kommer tydligen inte gå bort på några veckor, eller jag vet inte.. jag har suttit och gråtit och vart så jävla ledsen, jag låter så jävla dum.
Men folk som inte förstår mig och tycker jag är korkad när jag reagerar såhär kan jag inte säga något till för de finns ingen bra förklaring. Grejen e den, jag har aldrig dålig hy. ALDRIG. Jag har inte vart med om det förut, jag hade svinkoppor en gång och då låg jag och grät varje natt. Jag har i hela mitt liv sagt om jag får acne tar jag självmord. Alltså fyfan i helvete jag mår verkligen piss nu, är så jävla trött på de här, om dom är kvar v29 så blir det inget gotland heller.. fan vad kul. Har ställt in allt jobb 2 veckor frammåt, hejdå cashen.. vilken jävla skit sommar
Om de är acne. Om de är de. Då tänker jag ta självmord

Kommentarer
Postat av: Vigg

Alltså det låter sjukt jobbigt. Men det är inte hela världen, ängel.

2010-07-02 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0