Happyness

Hej alla glada! Det blev inget nåttarö idag med Mamma. Mamma var den enda som ställt klockan och hon stängde av den i sömnen haha.. Så vi ska åka nästa onsdag istället för då är båda lediga.
Så när jag vaknade halv tolv drog jag ner till nicksta direkt, möttes av jojo, filippa, sandra & niklas. Vi solade och badade, det var skit härligt!
Jag hade med mig bad madrassen idag igen så jag och Jojo kämpade med att få luft i den.. sen drog vi ut till tian, la oss båda två på den och guppade enda in till stranden på vågorna. Det var så jävla härligt! :)
Sen blev det lite molnigt då drog dom men jag ville stanna. Så jag la mig med Pillan och Jonna, vi softade och badade och skrattade. Carimo låg vid oss en stund, sen kom bella och mickis också.
Alla man känner är ju på nicksta haha! :)
Lite bilder:
Jojo krigare med madrassen haha!
Orkar inte vända bilderna..
Jag, pillan och jonna. härlig bild haha!
Nu ska jag fixa ihop lite här sen ska jag på middag hos mammas kompis. Sen ska jag till jonna och pillan och alla vi tre ska färga håret:) det blir brunt tror jag. Känns lite coolt att förändra sig.. har fan aldrig haft brunt. och aldrig färgat hemma för den delen heller. Får se hur det blir. Bara det inte blir sådär menlöst brunt och grått typ. Aja, vi får se!
Kan skriva sen:)
Puss

Kommentarer
Postat av: Vigg

hey Anna! Tråkigt att du aldrig gör softa videobloggar nuförtiden. Saknar deeem!

2010-07-08 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0