Håkan H

Nu är jag glad!
Trött men glad. Känner mig helt snurrig i skallen efter dom här värktabletterna för öron inflammationen asså.
Åh herre hur ska jag orka vara vaken tills fan sju imorgon bitti??? Kommer somna på båten alltså. Meeen nej det kommer jag inte för vi ska tydligen dricka på vägen dit.. Haha värt?
Om blickar kunde döda! Då skulle min mamma dödat mig trehundraelva gånger idag. Hon hatar när jag packar fel städar fel eller gör fel. Herre, nu vill jag sova. Snart kommer paow. Så nee inte sova.

Hejdooo

Igår

Jag och elu<3

Kommentarer
Postat av: Rebbs

Du har himla tjusigt hår! och en bra blogg :)

2010-07-19 @ 11:08:21
URL: http://rebbas.blogg.se/
Postat av: Anonym

va är det för kamera du har? :)

2010-08-01 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0