Eh, tja!

Läget då? Med mig äre ganska kickass faktiskt! Utslageen is going away more and more and everythiiing goes okay!
Lönen checkar in den 14e och jag åker iväg den 18onde. Känns rätt bra! RÄTT BRA!
och tills dess handlar livet om att bättra på brännan, festa och jobba!
Känns också rätt bra!
Idag har jag vart i stan med pappa. Först åkte vi förbi handen och köpte en present till min brorsson jack som fyllde 5, därför vi åkt till stan! Samtidigt som vi köpte hans present köpte jag en luftmadrass :D som jag ska steka på när jag badar haha!
Fikade någonstans vid karlaplan i en park med massa släkt till Jack och brorsan.
Sen åkte jag och papi hem.
Softade med mamma ett tag sen drog jag och Emma ut och promenerade,sprang och fysade i en och en halv timme. känns jävligt NICE! Imorgon igen, jarå!
Imorgon ska jag upp kl 10 och dra till antingen nicksta eller hamvik och bada.
på med sol oljan, blås upp luftmadrassen, lägga sig på den och STEKA!
Paulina och Emma ska förmodligen med:).
Meeen... hörsda fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0