butterflies

Igår var jag med Paulina efter jobbet, slutade 22. Hann inte gå till sjukhuset med örat innan jobbet eller jag var där men sen behövdes det folk snabbt nere på jobbet så fick skita i läkarn.
Jag och Paulina drog hem till Melvin där Matte och Timmy också var.. vi softade lite sen krökade vi. Blev full fort uta bara helvete, märks att jag inte krökar lika ofta längre! Kanske för att jag vart sjuk hela jävla sommaren..
Hur som helst slutade det jävligt dåligt, mitt öra höll typ på att explodera och svimma nästan asså, fyfan va ont jag hade. Vi sov hos Melvin, sen imorse kl tolv drog jag till akuten. Hade värsta öroninflammationen så fick penecillin igen.. och värsta mot-värk-tabletterna.
Så jaja. Sen drog jag ( helt groggy av tabletterna) ut med dom jag vart med igår på sjön, dom åkte wakeboard, jag låg och dog i solen med Paow. Sen åkte vi och handlade i nynäs, sen drog vi hem till Melvin och lagade mat!
Stekt kött potatis osv osv.. Väldigt gott! Sen kom jag väl hem runt elva nu.
Mitt öra dunkar sönder och hela huvudet är helt fucked up. Kan inte tänka ordentligt asså och såfort jag vrider mig eller något känns det som jag ska svimma.
Har sjukskrivit mig från jobbet den här veckan så får se vad som händer.. Ska bara äta antibiotikan i fem dagar så sen är jag fit for fight och gotland på lördag!
Bild på mig och melvin för några veckor sen ute på sjön..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0