when it was good

hey alla ni som läseeeeer my blog. jag är FLY FÖRBANNAD just nu. Vet inte om det är på mig själv eller mamma. Kolla: jag är världens sämsta morgonmänniska. Jag vaknar inte, alltså. seriöst, jag vaknar verkligen inte. snooz snooz snooz aah tåget går om 3 min skitsamma godnatt igen, och sen vaknar jag vid ett och missar hela skoldagen.
Har 54 missade samtal från mamma som har damp och 20 sms från klasskompisar som frågar vart jag är.
JAG ÄR TRÖTT PÅ MITT ÄCKLIGA SOVANDE. vad fan är felet? Varenda gång jag vaknar klockan ett på dagen får jag alltid samma tanke i huvudet: "Det hade vart så jävla mycket skönare att ha gått i skolan idag". Så vafan går jag inte för då.
I fredags var en sån dag och då hade min mentor ringt mamma. Jag hade t.ex 50 % frånvaro i matte och ja sen i fredags har mamma vart skitförbannad. Jag blir äckligt irriterad när folk inte kan släppa saker." Men de är bara för hon bryr sig om dig lalalalal" JAJAA AJAJAJA i helvete!!! Vad ska jag säga när hon säger för sjuttioelfte gången att jag får sluta försova mig för annars, annars, annars ANNARS. NEJ VAD SKA JAG SÄGA FÖR VAD JAG ÄN SÄGER BLIR SVARET " DE ÄR INTE FÖRSTA GÅNGEN JAG HÖR DE" men fuck off. åt helvete. jag är skitarg. hor äckel sov skit.
Imorgon ska jag fan komma upp halv sex och gör jaginte det kommer jag seriöst tvinga mig själv att skära mig själv eller någonting, för fan jag orkar inte med mig själv mer och alla jävla försovningar osv osv.
Nu ska jag fan skärpa mig. Jag blir riktigt jävla äckligt förbannad på mig själv om jag inte skärper mig nu.
Följande ska jag skärpa mig med:
  • Skolan, komma i tid. Plugga mer
  • Träna mer regelbundet, minst 4 ggr i veckan. Fotboll,gym,fys,springturer,promenader
  • Sluta med allt onyttigt. Helt ärligt, bara skita i det.
  • Sluta röka
  • Klä mig finare varje dag osv, dagen blir bättre om man känner sig någorlunda snygg..
Gör jag inte det här blir jag riktigt jävla äckligt pisstoff på allting som går att bli arg på. Helvetes jävla äckel skit.

jag på födelsedag. argh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD BRA ! att du sätter upp mål för dig själv ! det är jätteviktigt om man vill omma nånstans ! fortsätt så ! jättefin bild förresten :D

2010-01-25 @ 19:39:51
Postat av: Maja

Snygg bild!

2010-01-25 @ 20:31:39
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Marica

Söt du är på bilden :)

2010-01-25 @ 20:43:52
URL: http://maricawedberg.blogg.se/
Postat av: Kim

Engagera er!

Gå in på; www.kissigenpoolen.blogg.se

Och klicka er vidare för ett bättre Sverige!

2010-01-25 @ 21:08:43
URL: http://kissigenpoolen.blogg.se/
Postat av: Anna W

Ja det där med mål är riktigt sweet!:D

Aww va söta. Tack :D

2010-01-25 @ 23:20:55
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0