the best of the best

nu ska jag skriva allt som är bra med livet.
mamma,pappa,morföräldrar,mostrar fastrar farbröder, kusiner, vänner, bästavänner, josefine, petra, filbee, stephanie, min klass ALLTSÅ sp09e, kärlek, snygga människor, sex, alkohol, menthol cigg HAHA, utomlands, varma stränder, klubbar, after ski, after beach, åka skidor, åka lift, åka bil, slira med bil, riktiga jävla röjfester, sommar, vara ute i sommarnatten, att vara skönt packad, att åka båt, nynäshamn på sommaren, att gå ut nian DE VA FIERCE, att börja gymnasiet, att ta en morgoncigg, att få nickokick, att sminka sig, att känna sig snygg, att ha galet långa ben med klackskor/och utan? haha, inte ha dålig hy i ansiktet, bli brun, åka flygplan, åka på roadtrip, gamla bilder, gamla bilar t.ex dodge charger fucking 69<3, nya bilar t.ex chrysler 300... haha, att åka på powermeet, gotland v29, göteborg i sommar, mina underbara kusiner hela högen, sitta och dricka cocktails på min kusin linas veranda, åka t min kusin jimmy i gbg och festa dag och natt, hälsa på gamla sc-crew i gbg, hälsa på wille i gbg, kröka arslet av sig.

haha alltså jag har inte så kul. nu ska jag skriva allt jag ska göra i sommar:
  • skolavslutning? haha? har man sånt i ettan? haha:D aja, fira sommarlovet iaf!
  • kolla när alla tar studenten i både fredrika och här i nynäs:) alltid kul
  • kolla när min lilla rebeecca filbee går ut nian och överraska henne med lite stuffs:D
  • festa galet, och festa med lilla rebecca som går ut nian
  • leva livet varenda jävla dag
  • åka ut med båten minst en gång i veckan och softa
  • tälta ute på sjön med ett stort jävla gäng, med krök grill och akustisk gitarr!!!!!
  • sola så jag blir pepparkakaaaa
  • åka till en festival! antingen hultsfred eller peace and love, förmodligen p&l:D
  • GOTLAND V29! standard dude!
  • göteborg på seglarveckan om inte det är samma som gotland? annars halva vardera!:D
  • gotland till syster, hon bor där med hennes la familia:)
  • ÅKA UTOMLANDS MED STEPHANIE M.FL! :D:D:D:D:D:D FIIERCE
  • jobba och fixa ihop ca 20 papp:D NICE?
  • dra på roadtrip med någon körkortsbunden softare!
  • eeeeeh festa hela tiden? ha skitkul?
  • vara med alla idioter hela tiden:D idioter alltså. mina söta vänner.
  • åhjajuste! gå på grönan(hehe hänga vid popexpressen)
  • HAHA SKOJA
  • haha men grönan endå fan. de är rätt så mysigt endå.
  • liseberg också. fan..
  • och skarasommarland.
  • shit jag måste ha jättemycket pengar. men aja. sen ..
  • LANDSORT PÅ SOMMARFEEEST VECKAN!!!! FEEETT KUUUL :D
  • någonstans med mor min, problobly där till gotland hem t syster:D
  • hmm jaa. vad mer?:D
och nu va som inte är så bra med livet:
när man blir sårad, när fittor går bakom ryggen på en, när någon sprider falska rykten om en, när man blir backstabbaaaaaad, när kompisar tar ens ex( HAHA HAR HÄNT TYP 10 GGR JAG SKÄMTAR INTE HAHAHA), när man blir ledsen, när folk försvinner, när folk dör, när man tappar kontakten med någon bra vän, när man är osams, när man bråkar med sina föräldrar, när man får ett brustet hjärta( värsta som finns), när man måste plugga, när man failar på ett prov, när man försöker men inte kan, när man blir så förbannad att man inte kan få fram ett ljud, när polisen tar ens dricka, när idioter på the voice, NRJ etc. taffsar, när fjortisar är fula. att typ blondinbella har fult leende. hatar det helt seriöst. ser ut som en tjock konstig grej i typ mupparna. gillar verkligen inte henne. kissie är tough rätt snygg.... lite. konstig bara.

hha nu är jag slut på ord NOT
men vet inte vad jag ska skriva :D klockan är nu snart fyra! ååh eyes nu kom en film ner! feett chiiill. snart ska jag duscha:D
LATER ALL YOU COOL DUDES AND NOT SO VERY COOL DUDES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0