Paradise hotel-Anna. Ni vet?

Tjollahopp alla sköna idioter som läser min blogg! Gillar att ni börjat kommentera haha. Det är kul med roliga kommentarer som skriker avundsjuka och de är ännu roligare med kommentarer som är gulliga:) Men, tycker jag ska ta mig tid att svara lite..

 T.ex en kommentar om mitt videoinlägg då jag pratade om paradise hotel, och att jag skulle söka dit när jag är myndig.
"Du är nog den enda personen som tycker det är ambitiöst att k*ulla i tv...

Ambitiös -full av ambition, framåtsträvande, arbetsam, trägen, energisk, flitig, ihärdig, driftig, företagsam, allvarligt syftande, plikttrogen, nitisk, målmedveten, ärelysten
(motsatsord: loj, likgiltig, oföretagsam)"

Svar till dig. Tror nästan jag vet personen bakom denna.
Hela jag-ska-söka-till-paradise (ja den här grejen med bindestreck mellan ord är MIN grej) saken är inte att jag har den minsta plan på att knulla i tv. Kolla t.ex GRETA, ja i nuvarande ph programmet.
Hon har bara vart där, haft kul och softat järnet utan att ha sexual orientation i televisionen.
Jag tänker mig ungefär samma grej som hon har haft för sig, bara dit och softa, sola, festa, skapa minnen och ha kul bara.. Inga jävla knullparad i tv:)
Och haha, for the record så är jag inte helt inkapabel i svenska språket. Visste faktiskt vad ambitiös betydde! :* PUSS


Softa i sommarvärmen med en cider och en cigg i handen, umgås med göööö sköna människor och bara ha kul. Är det något fel med att vilja ha det så? NOO MAN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah bra tänkt ! MEN cimon langade ju greta bra :P

2010-01-26 @ 06:36:10
Postat av: frida

tycker att ph verkar otroligt kul att vara med i, skulle inte heller banga på gratis fest, dricka, bad och sol. Men greta hade faktiskt sex med simon, så :P Keep up the good work, diggar din blogg!

2010-01-26 @ 17:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0