Omg the day

Ja ni vet min nyttighets grej som började idag? Jajajaa. Jag är fan inte grym på det här. Men hyffsad början. HAHAHA  noot.. Me tänkte börja imorgon istället. För då ska jag på fotbollsträning. FAN VAD FIERCE! fyfan vad kul det ska bli!

Jaja. Började som sagt dagen med fil+bananer och ett glas vatten. Haha töööng.. Och sen åkte jag och min vän kedjerökarn josefine på tåget. ÅH. Ja då blev det ju en cigg av henne såklart. Två klubbor köpte jag också för att ha något att äta på. Sen blev det lunch i skolan, potatismos&korv. De va väl la gött! Och SEN så åkte jag hem. Köpte mig en powerking i väntan på tåget. Och OKEJ då.. en chokladbit:( FUCK. jag var hungrig. Buuhu.
Aja, kom ner till nynäs. Solade solarium, dude i'm burned. Haha skitgullig fräknar och grejer.
Sen mötte jag Nahla, Meys & Mathilda hahahahhaa fan vad kul vi hade. Satt på verona i typ 50 timmar, fick i oss två kebab med bröd var typ.. KNAS.
Så aa. That's my food today. Imorgon blir det att träna, sen fan blir det att fixa gymkort. Yaaman.
Lyssnar på standing soldier atm, så skön! Snart ska jag röja upp lite här. Ta en snabbdusch. Klockan är halv tolv haha.. Men aa. 00:22 kommer min Simon hit. COSY. Jaja. Vi hörs imorgon bebisar?
Fortsätt kommentera det är gulligt. Vad ska jag skriva mer om?

Pussis


sjukligt äckligt sugen på sommarn nu fan! vintern kan taggga lååångt

Kommentarer
Postat av: Anonym

men anna då ! du behöver inte oroa dig för att vara så nyttig ! du är ju så fin som du är !

2010-01-26 @ 06:33:58
Postat av: Anna W

Haha aw lilla bebisen då. turishhh

2010-01-26 @ 22:41:31
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0