life is life, life is good

har tänkt på en sak! livet är fan underbart. ofta inte? man kan ju göra vad fan man vill, bli vad fan man vill, åka vart fan man vill och aaaaaaaa, det är upp till dig helt enkelt:D
och för den delen är jag så trötta på såna som är "nej jag får inte gå ut ikväll för mamma", får inte dricka lalala föräldrarna blir sura lala.
HAHA? who gives a fuck, vafan dom har också vart unga tro mig:D
lyssnade på en låt som heter "angel" idag alla har säkert hört den, där sjunger han typ, översatt nu, mamma du finns alltid där för mig även om jag syndar och lalala.
true fact. min mamma säger inte adjöss för att jag skulle komma hem lite rund om fötterna.
förihelvete vi lever i 2010 inte 1910 talet:D
nä HAHA det jag menar är att . bara kör på. jag är så jääävla taggad på sommarn så det är inte sant alltså:D ska göra allt man kan göra! denna våren också för den delen! det blir nog mycket sena nätter, rännande på stan mitt i natten och sköna ögonblick.
och jag fyfan vad jag är taggad. hahaa ge mig sommmmmmar? :D nee nu orkar jag inte skriva mer.
joo. skolan börjar imorgon vafan:D eller aa idag. men har vänt på dygnet så jävla mkt så ska va uppe inatt. och inatt ska jag hinna me att städa, diska, duscha, fixa mig :D haha knas
hahaa
aja:D
one picccture

på mig och min bästis joseFINFINFIN :D
och juste, är galet taggad på en fet jävla fest. med väärsta dunket och dansa hela natten, fyfan va kul de skulle vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0