kul

Någon som...

Förstår dig: papi papi
Du saknar: pimon
du hatar: neeeee ja vene
Vem..

Kramade dig senast: josefine
Pussade dig senast: simon
Ringde dig senast: josefine
Ringde du senast: mammma
Var hemma hos dig senast: josefineeee
Var du hemma hos senast: eeh. petra!

Har du..
Ätit något idag: ja de klartttttttttttt
Pratat med någon idag: jaaaaaaaaaaaaa
Gråtit idag: neeeeeeeeeeeeee
Skrattat idag: klartttttttttttt

Jag..

Vill ha: sommmar
Är rädd för att bli övergiven: ensam stark
Svär ofta: haha hela tiden
Sjunger i duschen: AAFAnnnnnn
Är du en morgon person: haha nej.
Skulle du kunna ha pyjamas på dig i skolan: har ju ingen pyjams:(
Är kär i kärleken: det är nog alla
Skrattar åt mina egna skämt: hHAHA hela tiden
Vill ha barn:  dude noooooo
Skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: lätt

Har du.


Glasögon/linser: glasögon
Jobb: neeeeh
Färgat håret: visst har jag det
Bra självförtroende: avisst, det funkarrrrrrrr
Varit kär: såklart
Gjort något olagligt:lite kanske
Brutit ett ben: lillltå. ;D
Gjort något jag lovat mig själv att inte göra: många saker
Smugit ut utan lov: nee
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: hela tiden haha0
En hemlighet som ingen vet: om jag har
Sovit en hel dag: haha inte bara en!
Somnat gråtande: de går ju inte ens

Brukar du..
Titta dig själv i spegeln: 50 miljarder ggr om dagen
Ha ångest: men herregud ORKETS
Drömma mardrömmar: aaaaa!
klä dig i svart: inte alltför mycket
Lita på folk: Neeeåp

Sista person som..

Sov i din säng: pimon
Fick dig att gråta: eeh. my friend in heaven
Skrek på dig: MAMMAMAMAMAMAM
Du fick sms från: petraaa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0