kejsarens nya stil.

Klappat&klart jag har en idé. Vad pratar jag om? Hade den där meningen i huvudet. Skitsamma.
Har snurrat runt i hjärnan ett tag nu och jag har kommit fram till att jag behandlar den här bloggen way to unserious.
Så jag funderar starkt på att bättre mig. Ni vet, skriva lite mer strukturerat, lite snyggare. Lite CLASSY, så att säga.
Detta inlägget började väldigt bra.

Och jag har en ny idol. Cimon. Cimon Cimon Cimon. Han är absolut very cool. Jag funderar på att ha mina glasögon som ser exakt ut som hans pilotbågar. Det är faktiskt väldigt coolt att jag har likadana....som min idol. HAHA.
Hittade mina i en glasögonaffär för kanske ett år sedan. Väldigt coola, det är ett par lacoste brillor från 80-talet.. haha väldigt retro so to say va!

Amen, det blir nog dom imorgon. Eller alltså, idag ska man väl säga isåfall, jag förstår inte vad jag gör uppe. Klockan är halv två snart, och jag har precis ställt klockan på sex. 06.00. Alltså. SEX PÅ MORGONEN. Funkar INTE.
Och nu lyssnar jag på nic and the family - nick click. HAHA det går typ inte att visa sin otroligt seriösa sida när man hör den låten. Älskar den. JAJA nog snackat.
Shit, ser ni? styckesindelning. Fräsigt. Oh, nytt ord?

Ohmygod, bedtime. Godnatt mina fans /kejsaren. (min nya stil dudes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0