Jag blir en av dom snyggare

(haha så jävla många kommer vilja mörda mig för min rubrik) men kom inte på nått coolare.
Den här seriösa blogg andan medför lite i mitt liv. Jag tänker seriöst bli smal. Alltså, SMAL SMAL.
Typ som dom här victoria secret tjejerna. Grejen är ju den att jag så lätt kan få den kroppen(förutom the boobs atm mayby) eftersom jag då är 180,5 jävla cm lång och är inte direkt... FET.
Kommer bli ytterst trevligt om jag lyckas.
Och när jag fyller år OM 7 DAGAR tror jag verkligen jätte mycket att gitarren kommer& en iPod. Mycket trevligt, mycket mycket trevligt.

Jag kanske ska bli lite nyttigare också. Men ne, jag tror fan inte det. Överskattat att äta nyttiga grejer hela tiden. Fan finns det gott varför äta äckligt?
Samma sak som att "varför ha tråkigt när man kan ha kul" Live life bitch!
Okej, godnatt nu. Jag är dock inte trött.. SUCK.
Puss älsklingarrrr

Kommentarer
Postat av: Vigg

Vadå blir?

2010-01-13 @ 13:06:19
Postat av: Anna W

haha ja , vadå?:)

2010-01-13 @ 15:43:07
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: Vigg

Svårt att bli det du redan är, duuhh :)

2010-01-13 @ 20:27:46
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA är det ett skämt eller ? HAHAH du har dom fetaste höfterna jag har sett, du har babian armar och babian ben, du är en planka, ingen röv. haha smal kan du bli men du kan faaaaaan aldrig få en modell kropp eller en victoria secret modells kropp heller.



HAHAHA NOLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DU ÄR ALLTSÅÅÅ

2010-01-22 @ 00:17:45
Postat av: Anna W

i love you<3

2010-01-23 @ 01:22:20
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0