ingen skillnad på 13 och 20

EEEY alla! Allt bra eller? jag är sjukligt trött. Hade bara två lektioner idag, började 9 och slutade 11. Drog till matsalen och åt och efter det drog jag till handen centrum. Köpte en vit tröja, kan lägga upp bild sen:) + en ring och hårspännen. Åkte hem med 13:13 tåget och stupade rakt ner i soffan, åt ett äpple och somnade och vaknade vid 19 ungefär. Skönt som fan! Kommer inte kunna sova sen bara. Menmen måste endå plugga samhälle,matte och idrott så det är väl bra det då. Börjar halv elva imorgon också, skönt!

Och jag har kommit underfund med en sak. När man var 13 gjorde man typ allt för att folk skulle bli irriterade, man trotsade allting och man skulle alltid göra tvärtemot och helst alltid slänga ur sig dumma saker till folk.
Haha, det finns verkligen folk som har mognat typ 1 steg mer när dom är 20! Gör ungefär allt som man gjorde vid 13, fast på ett lite snyggare sätt.
Alla fittiga saker dom säger, säger dom på ett inlindat sätt. Så den som det fittiga är emot ser "piken", men kan endå inte säga något.
För skulle den säga något som "fan vad dum du är?" Då skulle svaret bli: "Va? vadå? jag menade ju ingenting illa, vad fan trodde du" typ.
Förstår ni? Haha, hur som helst är det sjukt stört att vissa fortfarande är kvar i det där. Hahahahaahhaa alltså jag vill bara skratta just nu när jag tänker på en av dom där. Så jävla korkad alltså. Haha!!!!

Personen ja, ska få mig att se korkad, dum och blåst ut. Försöka få mig att se dålig ut, vara en dålig person inför andra.
Men vet du va? I mina ögon är du absolut inte en bra person, visst du har dina vänner och ni har ert lilla fina. Du är säkert som en ängel för dem, försvarar dom whenever och leker mafiaboss typ.
Haha men efter allt jag fått se av dig, efter allt du gjort, efter alla jävla småsaker du säger bara för att få en att känna sig dålig, så är det du som är en dålig person. Och det är så jävla många personer, när man nämner ditt namn och säger något som du gjort, så säger ungefär varenda jävel"jag är inte chockad, den där människan är elak och ond rakt igenom". Det måste kännas fint! Särskilt när dina "äldsta barndomsvänner" säger så.
Säkert inte i dina närmstas ögon, du sitter säkert och visar det här inlägget för en av dina vänner och skrattar ikapp men haha?, Men i mina ögon är du den där människan som behöver klanka ner på andra människor för att känna sig självsäker och bra.
Men du. I mina ögon är du ingenting. Du är som ett svart hål i universum som försöker släcka underbara stjärnor.
Så.. med dina 20 år hängandes i granen, förihelvete. Väx upp.
Och sättet du beter dig mot min farmor? jävla tolvåring. Skit omogen.
Tack för mig då, hastalavista baby!

Kommentarer
Postat av: catarina

jag känner faktiskt ingen anledning alls att sitta & förklara mig i din blogg. och vad jag & din farmor har gjort & sagt vet du nog inte ens hälften om.

du får jättegärna tro att de är jag som skrivit inlägget om att du har babian armar och allt vad de nu stod, huvudsaken för mig är att jag vet med mig att jag inte gjort de.

och den personen du beskriver i texten har jag en gång varit, synd bara att du skrev inlägget 3 år försent.

tjolahopp!

2010-01-28 @ 12:18:25
Postat av: catarina

jag känner faktiskt ingen anledning alls att sitta & förklara mig i din blogg. och vad jag & din farmor har gjort & sagt vet du nog inte ens hälften om.

du får jättegärna tro att de är jag som skrivit inlägget om att du har babian armar och allt vad de nu stod, huvudsaken för mig är att jag vet med mig att jag inte gjort de.

och den personen du beskriver i texten har jag en gång varit, synd bara att du skrev inlägget 3 år försent.

tjolahopp!

2010-01-28 @ 12:23:34
Postat av: Anna W

Nää du känner inte det va? :p haha alltså du är, äh skitsamma.

Nee jag vet inte det va eftersom hon är min farmor? :O:O hahaha!!!

Aa det är huvudsaken va? alltså. hahahaha jag bryr mig inte:p inte om dig, och inte om dina dumma åsikter.. haha. En gång varit? aw, är det därför du fortfarande lägger samma piker och undergömda fittiga meningar i min blogg NU?

haha. amen tjollahopp va:)

2010-01-29 @ 11:55:06
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0