IDAG ÄRE MIN DAG BITCHES!

JAPP DE ÄÄRE FÖR JAG FYLLER FANIMIG 17 BARRE IDAG! OCH DET BETYDER ATT
1. JAG SKA HA EN BRA DAG.
2. JAG SKA ÄTA KLADDKAKA.
3. DOM BÄSTA JAG VET KOMMER HEM TILL MIG
4. JAG KOMMER FÅ ETT JÄVLA JOBB MED ATT SVARA PÅ ALLA GRATTIS FRÅN ALLA I MIN LOGG PÅ FACEBOOK.
5. JAG KOMMER GÅ RUNT MED ETT LEENDE HELA DAGEN
6. JAG SKA FIXA MIG LITE EXTRA IMORGON
7. JAG KOMMER FÅ PRESENTER
8. JAG KOMMER INTE KUNNA SOVA NU
9. JAG KOMMER HÖRA MIN MOBIL PLINGA RÄTT MYCKET
10. MAMMA KOMMER SJUNGA FÖR MIG OM CA 6 TIMMAR VETUVA.
11. EE
12. AA
13. HMM
14. TYP
15. VERKLIGEN
16. NU SÅ
17. JAG ÄR HELT ENKELT 17.

heheheheheheh!!!!!!! :D:D:D

celebration! jag och min vän rebecca filbee. totally cute.

Kommentarer
Postat av: vigg

grattis hörru!

2010-01-21 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0