I paradiset kan vad som helst hända

Jag blir förbannad. Riktigt jävla sur känner jag mig. Cimon. Cimon, min älskling(ni ba eh) åkte ut ikväll. Pga fitt JACKIE. jag hatar henne seriöst. hon är falsk ful fittig tjock fult leende skit skarrig horig och helt körd.
Läser henne blogg nu utanför ph också. Hon verkar lite skön men fan hon skrev ett inlägg igår tror jag.. om alla paradise deltagarna och vad dom gör nu, vilka som knullat hemma i sverige osv osv.
HAHA det var riiiktigt roande att läsa. Dock läste jag Cimons blogg och han fick värsta anfallet på henne. Gillar starkt dock.
Nu ska jag dra upp vad jag tycker om deltagarna fan!
Erika: Galet snygg. Sjukt snygg. Skön personlighet och skitsnygga bröst. Haha sorry.. men jag tycker verkligen det. Hon beter sig fan skarrigt ibland också, horigt typ.. Men endå är hon skön. Synd att hon inte var med från dag 1, då hade jag lätt hejat på henne.
Patrik: Lilla grinolle själv. Nee men i början var han bara fett skön gled runt, körde inge taktik utan bara mer hängde på alla andra liksom. Haha skön dude! Men ja, jag höll på att dö när han och Stefan en dag satt vid poolen och snackade om Dalin och då sa lilla grinolle som så att "hon måste ju fan ha haft sex med fler än mig!" Stefan viskar då, a hur många har du vart med då?"
"typ 50". HAHAHAHAHAHAHA shiit har aldrig hört en osäkrare ton när någon säger någonting. o-m-g i died.
Andreas: snygg snygg snygg snygg. Smokin hot! Helt sickt. Gillade ju dock INTE catja så funderar på varför han inte haffar en.. annan brud ist. särskilt efter jackies blogg inlägg "deltagarna efter ph" så förstår jag inte.. haha jag dör.
Aja, men den här killen förtjänar att vinna. han kan skämta, han kan va snygg, han kan spelet och ja. Han är nice.
Kristoffer: Först tänkte jagåååh han och anneie så pluttinuttii dååå.  Men vafan? han visar sig ju bara vara en likadan piece of shit som t.ex stefan(ush. ogilla). Och jackie sa något väldigt bra i sista avsnittet.(FÖRSTA GÅNGEN TYP.) Hon sa "han är bara en liten pojke i en mans kropp". Ohmygod, right in to the right spot. Träffad liksom. Där satt den, hon har så rätt. Shit han är rätt lost tror jag. Senaste dagarna är det som om han haft ett bowlingklot och dragit ner varenda kägla(ja, brud då) i huset. Hm... kan nog fan vinna!
Pontus: oh-my-god. vad är det här för störd kille? och alltså.. tillbaka till jackies blogg inlägg. alltså ni måste typ läsa det. det är sjukt. När man läst det förstår man inte vad den här killen har för jävla dubbelmoral alltså. Helt sjukt. MEN ja, i ph verkar han vara sjuuukt skum. Spionera på apor, prata med sig själv, leka soldat typ. Knasig snubbe!
Greta: Åh lille greta. hon är så söt. dock.... hennes läppar kan vara en size mindre. Ser lite halvt konstigt ut när hon ler. Men fan hon har ju spelat skitbra, synd att våran gemensamma älskling cimon åkte. Men hon är definitift en av de sista fyra tror jag. Hon är fierce!
Fransesca: Seriöst. Go to hell. jag orkar inte. varför kom du in igen? du är jobbig. du är en sån där som blivit mobbad hela din barndom typ och sen ska du visa samhället att du visst har något att komma med, du är skitcool skitsjälvsäker, leker fett snygg och är skit kaxig. Man bara ser på hennes blick att hon är fett ormig. Nej ush. Är hon en av de fyra sista, då.. då blir jag förbannad. Eliminerad ska vara eliminerad. Hitta dörren ut nu tack, "frasse".
Jackie: Men förihelvete. För I HELVETE. det enda ordet som verkligen passar in på henne är SKARRIG. Alltså visst, hon verkar vara en skön festare ha kul och lalala. Men fan hon får sina jävla psykbryt, grin attacker och sina bitch attacker. Jag tål inte att se henne hon är knubbig och det stör mig, jättemycket. Dumt som fan jag vet, men bara.. hennes sätt gör så att jag stör mig på minsta lilla fel. Hon är största rockafellan.
YEYE


Kommentarer
Postat av: keff

din blogg e så DÅÅÅÅLIG ! lägg ner bara!!

säg inte:läs inte då ! jävla nerd

2010-01-27 @ 10:12:38
Postat av: Anna W

LÄS INTE DÅ LÄS INTE DÅ LÄS INTE DÅ LÄS INTE DÅ LÄS INTE DÅ LÄS INTE DÅ LÄS INTE DÅ LÄS INTE DÅ LÄS INTE DÅ LÄS INTE DÅ LÄS INTE DÅ

HEHEHEHE:D puss på dig.

2010-01-27 @ 10:23:08
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0