hej alla ni som är här och där

Nyår igår var helt okej :) Först åt jag och 6 vänner middag hos mig, förkrökade lite. Sen kom det massa andra folk och förkrökade, drog vidare till en fest där det var HEEELT PROPPFULLT och de andra kände sig inte bekväma där för dom kände ingen:D så vi drog hem till mig igen. Vid tolv stod vi ute och sköt lite raketer och kollade på alla raketer :) sen in till mig och kröka vidare.
Petra Rebecca och Simon sov här och Phille Limpan och Molander sov hos Josefine.. :)
Idag gick vi väl "upp" runt tolv, alla låg och kollade på hitta nemo i min säng och sen åt vi tacos.. sovde.. hahahaha. alla var skitsega.
Nu har vi fått ordning här hemma och nu är det bara jag och mor hemma.
Precis tagit ett 2-timmars bad!

Vad gjorde ni på nyår?:D

BILDER!

Hår/facelook igår :)!

Jag och Josefine... jaaaaaaa vi är efterblivna. HAHAHA:D

another retarded. HAHA
Kan tyvärr inte lägga upp andra bilder, blir knas när man sparar dem från t.ex facebook. då funkar inte dem i den här uppladdningsklienten:S men aja. får visa någon annan dag:)
God fortsättning snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0