godmorgon

Godermorgon bloggen! Klockan är 06:08 och jag sitter i vardagsrummet, kollar på tv och äter lite frukost. Har fixat en nyttig frukost. tror jag. HEHE. Fjällfil, så jävla god fil för den delen:D med banan i och ett glas vatten. Det måste ju vara nyttigt? haha.. :]
A jag har iallafall hunnit med att duscha. Det jag nu har framför mig är att fixa fram kläder, fixa mig, torka håret, fixa håret, smink, "dagens outfit" och springa till tåget. Ja tåget går ju trots allt om 56 minuter. HAHA. nu måste jag fan skynda mig! SO LONG

Nyttiga Anna. Eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA !! grymt att du är så nyttig ! du kommer se grym ut till sommaren ! inte för att du inte redan gör det då hihi :):)):<3<3<3

2010-01-25 @ 19:38:51
Postat av: Anna W

ÅÅÅÅH vilken söt liten kommentar<3<3<3<3<3

2010-01-25 @ 23:04:43
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0